پنجشنبه ۲۷ شهریور ۰۴

7 نكته براي ايجاد محتواي با كيفيت بالا براي اينستاگرام

۶۲ بازديد


اگر اينستاگرام را در نظر بگيريد ، 50 بار بيشتر از فيس بوك از طرف دنبال كننده و 120 بار بيشتر از هر توييتر از طرف دنبال كننده از تعامل با Twitter برخوردار است ، دليل اين امر اين است كه مشاغل بزرگ و مارك هاي تجاري در حال پريدن از باند بصري هستند.

همچنين ، بر خلاف محتواي نوشتاري ، محتواي تصويري ميان وعده است - سريع ، دمدمي مزاج و آماده مصرف بدون تلاش زياد ، به همين دليل است كه اينستاگرام محبوب ترين علاقه كاربران در سراسر شبكه هاي اجتماعي است.


در اولين رويكرد ، ايجاد مخاطب با تصاوير ممكن است كاري بي دردسر و كم طاقت فرسا به نظر برسد ، اما فقط وقتي در استخر فرو مي رويد ، به عمق آن پي مي بريد. ايجاد تصاوير مناسب ، تقويت تعامل با كاربران ، بيان ايده ها ، رسيدن به مخاطبان هدف - همه چالش برانگيزترين كار در اينستاگرام براي رشد تجارت هستند.
چرا محتواي باكيفيت اينستاگرام اينقدر مهم است؟

بسياري از مردم اين س asksال را مي پرسند كه چرا محتواي با كيفيت بالا براي رعايت اهميت در اينستاگرام از اهميت زيادي برخوردار شده است؟ زيرا قبلاً با به اشتراك گذاشتن چند عكس و فيلم تصادفي ، ايجاد تعامل در اينستاگرام بسيار آسان بود. اما الگوريتم اينستاگرام رشد حساب كاربري خود را در اين سيستم عامل براي مشاغل سخت كرده است. اكنون ، اگر مي خواهيد در اينستاگرام مرتبط باشيد ، بايد در مورد اموزش توليد محتوا براي اينستاگرام خود دوباره فكر كنيد و پست ها و عكس هاي با كيفيت بالا ارائه دهيد.

با اين حال ، الگوريتم اينستاگرام به معناي جلوگيري از رشد تجارت شما نيست ، اما قطعاً شما را مجبور مي كند تا دوباره روي استراتژي محتواي اينستاگرام خود كار كنيد تا بهترين محتواي اينستاگرام را ايجاد كنيد. اگر در حال اشتراك گذاري پست ها / تصاوير با كيفيت و جذاب هستيد ، نبايد نگران الگوريتم اينستاگرام باشيد اما اگر خلاف اين كار را انجام مي دهيد ، زمان آن فرا رسيده است كه راه هاي خود را اصلاح كنيد.

جداي از اينكه الگوريتم اينستاگرام يكي از دلايل اصلي ايجاد محتواي با كيفيت بالا در اينستاگرام است ، دليل ديگر تمركز بر ايجاد محتواي خوب اينستاگرام اين است كه به شما كمك مي كند تا در طولاني مدت با مخاطبان خود درگير شويد و آنها را به ليد تبديل كنيد.
چگونه استراتژي محتواي اينستاگرام خود را برنامه ريزي كنيم؟

قبل از شروع انتشار مطالب در اينستاگرام ، مهم است كه اين دو سوال مهم را از خود بپرسيد:

مخاطبان شما چه كساني هستند و چه نوع محتوايي از برند شما انتظار دارند؟ پاسخ موفقيت آميز به اين سالات به شما در ايجاد محتواي خوب براي اينستاگرام كمك مي كند.

يافتن مخاطب و موارد پسنديده و دوست نداشتن آنها مدتي طول مي كشد اما باعث مي شود سفر شما در اينستاگرام روان باشد. هنگامي كه طاقچه و مخاطب خود را شناسايي كرديد ، كاملاً بر روي طاقچه خود تمركز كنيد و محتواي خود را با در نظر گرفتن مخاطب و مخاطب ، گسترش دهيد. اين واقعا به شما كمك مي كند تا طرفداران خود را در اينستاگرام رشد دهيد.

به عنوان مثال ، اگر شما يك مارك جواهرات هستيد ، پس بايد عكس ها و پست هايي را كه در اطراف طاقچه شما است ، قرار دهيد. بيشتر مارك ها در اينستاگرام موفق نمي شوند زيرا سعي مي كنند بيش از حد شخصيت ها را جلب كنند. از اين رو ، مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.